hshafaA

مطالب آموزشی پزشکی

hshafaA

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

خواص بادام زمینی

کاهش کلسترول بادام زمینی حاوی اسیدهای چرب تک غیر اشباع، به خصوص اسید اولئیک است که از بیماری های عروق کرونر (اختلال جریان خون در شریان هایی که خون را به قلب می رسانند) جلوگیری می کند. کلسترول بد را کاهش می دهد و کلسترول خوب را در بدن افزایش می دهد. 
مبارزه با سرطان معدهپلی فنول (آنتی اکسیدان) در بادام زمینی در غلظت های بالا وجود دارد؛ و همچنین توانایی کاهش خطر سرطان معده را با کاهش تولید نیتروس آمین سرطان زا، فراهم می کند. بهترین و جدیدترین روشهای درمان سرطان معده در اینجا!
 تنظیم قند خون منگنز در بادام زمینی به جذب کلسیم، سوخت و ساز چربی ها و کربوهیدرات های بدن و تنظیم قند خون کمک می کند. در حال حاضر تنها مزیت ثابت شده بادام زمینی برای خون همین کاهش قند خون می باشد. 
 افزایش وزن با ریسک پایین در چربی‌های تک اشباعی خوب و غنی از مواد مغذی، بادام زمینی یک غذای مناسب برای کاهش وزن است. اگر هر روز کره بادام‌ زمینی را با نان های برش داده شده بخورید، احتمال افزایش وزن کم‌تر است. 
مبارزه با افسردگی ترشح ناکافی سروتونین توسط سلول های عصبی در مغز باعث ایجاد افسردگی می شود. بادام زمینی حاوی اسید آمینه ای به نام تریپتوفان است که باعث آزاد شدن سروتونین می شود و کمک می کند با افسردگی مبارزه کنید. 

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۲/۱۸
  • سمیرا رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی