hshafaA

مطالب آموزشی پزشکی

hshafaA

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

1- از نسخه های چاپی استفاده کنید
تبلتها و دیگر وسایل الکترونیک راحت و قابل حمل هستند، اما تحقیقات نشان می دهد که مطالعه کردن با وسایل چاپی سنتی هنوز از امتیاز بالایی برخوردار می باشد. برخی از محققان به استفاده ازعادات تعاملی نظیر کارهای عملی در کنار یادگیری درس، استفاده از ابزارهای دیجیتال و افزایش تجربه دانشگاهی اشاره دارند، اما بیش از 90 درصد از دانش آموزان گفته اند؛ ترجیح می دهند برای مطالعه و کار مدرسه نسخه چاپی داشته باشند تا دیجیتالی. یک استاد روانشناسی دریافت، دانش آموزان برای یادگرفتن موضوع جدید با استفاده از رایانه نیاز به تکرار بیشتری دارند در حالیکه در مورد مطالعه با کتابهای چاپی اینگونه نیست.

2-گوش دادن به موسیقی
بعضی از متخصصان معتقدند که هنگام مطالعه، سکوت کردن یا گوش دادن به موسیقی تمرکز را بالا می برد، بسیاری معتقدند بازی کردن و گوش دادن به نوع خاصی از موسیقی ” مانند این موسیقی ها ” می تواند به دانش آموزان برای بکار بردن بخشی اضافی از مغزشان به آنها کمک کند. برای این کار باید از موسیقی به عنوان صدای پس زمینه استفاده کنید یعنی ولوم را در حد 1 یا 2 نگه دارید.

3- ورزش کردن
تاثیر ورزش بر سلامتی مغز و حافظه و سلامت روان ثابت شده است. مطالعات نشان می دهد که توانایی های ذهنی ما حتی با یک تمرین کوتاه افزایش می یابد، زیرا بدن ما اکسیژن و مواد مغذی را به مغز پمپاژ می کند. همچنین تحقیقات جدید پیشنهاد می کنند که بهترین ورزش یوگا و شناست که بهترین زمان انجام آنها اول صبح یا اول شب می باشد.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۲/۱۶
  • سمیرا رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی